بـــــــــــــــرتـــــــــــــــرین دانلود
 
 
پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 16:40 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

دانلود نرم افزار Aimp v3.50.1277

Aimp یکی از برنامه های پخش کننده فایل های صوتی است که به وسیله آن شما قادر خواهید بود تا موزیک مورد علاقه خود را در کیفیتی بالا پخش کنید. ظاهر این برنامه نیز شبیه دیگر پلیرهای کلاسیک است بنابراین کار با آن را به سرعت یاد خواهید گرفت و می توانید با انتحاب یک پوسته زیبا، محیط کاری برنامه را مطابق سلیقه خود سفارشی کنید. AIMP دارای اکولایزر ۱۸ باند، پنجره ای برای نمایش ریتمیک، ویرایشگر لیست های پخش، ابزار حذف افکت های صوتی، کلید های میانبر و … می باشد. شما توسط این نرم افزار به راحتی می توانید فایل های صوتی مورد نظرتان را از روش های Add Files ،Add Folder،Add Playlist و حتی Drag and Drop ساده وارد نرم افزار کنید و سپس آن ها را پخش نمایید. این نرم افزار در مقایسه با سایر نرم افزار هایی که در زمینه‌ی پخش فایل های صوتی ساخته شده اند دارای حجم بسیار مناسبی می باشد. علاوه بر این ها شما می توانید از AIMP برای ضبط صدا بوسیله کامپیوتر، تبدیل فرمت های صوتی، مشاهده و ویرایش تگ ها و کارهایی از این قبیل بپردازید.

جهت دانلود نرم افزار و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید … …



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:, :: 13:28 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

 

نام فایل :تین اپیک 3--Team Speak 3

حجم:32 مگابایت

فرمت:EXE

لیمک دانلود :Uploadboy

 

 

 



ادامه مطلب ...


DivX Plus نرم افزاری بسیار عالی است که میتواند فرمت های فشرده شده DivX را با کیفیت بسیار بالا پخش کند و در کنار این قابلیت ، نمایش دیگر فرمت های ویدیویی و تبدیل به فرمت DivX و تبدیل دیگر فرمت ها و همچنین وجود دارا بودن Codec Pack این نرم افزار را بسیار کامل جلوه میدهد. فرمت DivX فرمتی محبوب است زیرا که با انجام عمل کدینگ فایل های ویدویی را بدون کاهش کیفیت بسیار فشرده می سازد و غالبا در دی وی دی ها به کار گرفته می شود. این فرمت جهت پخش نیازمند نرم افزاری ویژه است که DivX Plus با داشتن بخش DivX Plus Player این فرمت ها را پخش میکند ضمن اینکه از دیگر فرمت های صوتی و تصویری نظیر AVI, DIVX, MKV, MP4, MOV, WMV نیز پشتیبانی میکند. همچنین این نرم افزار امکان نمایش زیرنویس حتی چندین زیرنویس را نیز فراهم آورده است. فرمت های با کیفیت HD (DivX, XVID, H.264, x264 و WMV*, RMVB**, AVCHD) نیز پشتیبانی شده اند. در زمینه تبدیل نرم افزار میتواند فرمت های نامبرده را به یکدیگر تبدیل کند. در زمینه تبدیل فرمت های دیگری MPG, TS, VOB and SVCD نیز پشتیبانی شده اند و قابلیت هایی مانند اضافه کردن چندین زیرنویس به فیلم ، ادغام فایل های ویدیوی و تنظیم bitrate و حجم نیز امکان پذیر است. بخش DivX Plus Web Player نیز برای پخش فیلم هایی است که با تکنولوژی DivX در سطح وب منتشر شده اند ، می باشد و قابلیت اصلی این بخش امکان دانلود این ویدیوها می باشد. قابلیت رایت لوح های فشرده نیز فراهم آماده است تا از این نرم افزار بسیار ویژه بسازد.

 



ادامه مطلب ...


دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, :: 16:4 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

Winamp یک نرم افزار چند رسانه ای سریع، قابل انعطاف و ایجاد صدا با بهترین کیفیت آن برای ویندوز میباشد. نرم افزار Winamp قادر به پشتیبانی خیلی از فایل های صوتی (MP3, OGG, AAC, WAV, MOD, XM, S3M, IT, MIDI و..) و فایل های ویدئویی (AVI, ASF, MPEG, NSV) است. مثل تمام ورژن های آن قادر به پشتیبانی از ظاهر کلاسیک و پوسته های بسیار زیبا که به صورت رایگان در سایت آن موجود است، تجسم های شنیداری (رقص نور) بسیار زیبا و خیالی، یک کتابخانه قوی برای دسته بندی صوت ها، پشتیبانی از رادیو و تلویزین اینترنتی، ایجاد سی دی های صوتی و رایت سی دی از قابلیت های مهم این نرم افزار می باشد و همچنین برای این نرم افزار اسکین پوسته های مختلف قرار داده ایم امید است با دریافت این نرم افزار قدرتمند پخش فایل های صوتی و تصویری لذت کافی برده باشید. 

 

 



ادامه مطلب ...


دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, :: 16:1 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

Arcsoft TotalMedia Theatre یک پلیر AIO بسیار حرفه ای مخصوصا در زمینه پخش فیلم های با کیفیت می باشد. این نرم افزار چه از بلوری و دیسک های DVD، AVCHD و چه از فایل های HD موجود در سرورهای UPnp پشتیبانی به عمل می آورد. این نرم افزار با داشتن یک رابط کاربری شهودی و ابتکاری و طراحی منحصر فرد، پخش کننده بسیار عالی با کاربرد و کیفیت بالا و پخش کننده مقدم صنعت فیلم لذت دیدن یک فیلم را چند برابر میکند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت پشتیبانی از فیلم های ۳D و پخش آن ها در محیطی کاملا مخصوص، پشتیبانی از فیلم های Blu-ray، داشتن ابزار شبیه سازی سه بعدی، ساخت فیلم سه بعدی، پخش فیلم های آنلاین با کیفیت بالا، بالا بردن کیفیت صدا به صورت کاملا ملموس و … اشاره کرد.

 



ادامه مطلب ...



MPC-BE نسخه ی بهینه شده پلیر محبوب Media Player Classic می باشد که در این نسخه تغییرات فراوانی در آن صورت گرفته که از مهمترین آنها میتوان به ظاهر بسیار زیبای آن اشاره کرد، MPC-BE از بیشتر فرمت های صوتی تصویری پشتیبانی میکند و قادر است تا فایل ها را با کیفیت بسیار بالایی پخش نماید، همچنین کدکهای بسیار زیادی که در نرم افزار قرار داده شده است شما را از نصب برنامه های مختلف برای پخش فرمت های ناشناخته بی نیاز می نماید .

 

 



ادامه مطلب ...


KMPlayer بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.

 



ادامه مطلب ...


دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, :: 15:21 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

Aiseesoft Blu-ray Player یک پلیر ساده و کارا برای کامپیوتر می باشد.این برنامه به کاربران کمک می کند تا از فیلم های بلو-ری با کیفیت فوق العاده و عالی در خانه لذت ببرند.این پخش کننده شگفت انگیز تنها یک پخش کننده دیسک های بلو-ری نیست، بلکه از فایل های ایزو و فایل های بلو-ری موجود در کامپیوتر نیز پشتیبانی می کند.Aiseesoft Blu-ray Player از فرمت های رایج ویدئوی نیز پشتیبانی می کند و قادر به پخش فایل های ویدئویی HD، MTS، M2TS، TS، MKV، MPEG، FLV، WMV، MP4 می باشد.

 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بــــــــــــ





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 102
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 160
بازدید ماه : 159
بازدید کل : 52870
تعداد مطالب : 293
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1